Fredag

Godkväll på er! Jag ligger i sängen sen en timme tillbaka, slötittat på en prinsessas dagbok 2. Idag har jag o Milton varit på stan, Gud vilken dålig rea det är.. men fick med mig ett underställ till mig och ett velourset till Milton. Joakim mötte upp oss för lunch sen åkte vi hem jag rensade mina underkläder/pyjamas låda blev en Ica kasse att slänga, fixade lite i tvättstugan. Pappa var också förbi en sväng vi åkte o köpa salt till uppfarten. 

Imorgon ska jag börja packa lite då vi ska till lofsdalen nästa vecka.  All tvätt är tvättad, när hade man en tom tvättkorg sist liksom? 

Apropå tvätt, här är några före och efter bilder från vår tvättstuga lite småfix kvar.. men jag är väldigt nöjd! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0