Tisdag

Herregud halva veckan har snart gått, och de är ännu närmare helg och ledighet! Kommer man någonsin sluta att tycka om att vara ledig? Ja ja nog om det. 


Jag tror jag måste varva ner lite, igår när jag handlade så tog jag röd mjölk vilket vi aldrig köper och jag tog tre olika  burkar soltorkade tomater, idag när jag skulle cykla hem så hade jag förlagt mina nycklar i cykelkorgen, tur de låg kvar... de har dock hänt  förr... och inte tala om Hur ofta jag tappar bort mobilen..  men jag har svårt att sova och sover oroligt.. man ska tvätta, städa laga mat handla, ja Ni som känner igen er ni förstår... inte konstigt att man känner sig som en vandrande zombie, nog   Om det, ska inte trötta ut er. 


Milton är glad att vara tillbaka på föris, varje dag när vi kommer hem så pratar vi om vad de har gjort, lekt, ätit de är mysigaste stunden på dagen! 

I helgen var vi på 70 års kalas för min mormor och då tog hon denna bild på mig och Milton, han älskar att skåla och ännu mer i ett finare glas! 


Skriv inläggstext 

Farmor
2017-08-15 @ 22:40:46

Sötis💖😃

Sofia
2017-08-15 @ 23:25:59

Låter bra att varv ned😊Fin bild på er😍❤️

Hanna
2017-08-16 @ 17:56:20

Lite yoga på det där så 😉😜




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0