Måndag igen

Så var det måndag igen, var väl typ en vecka sedan jag skrev sist, men jag ser nog att ni är inne och kikar ändå! Vilket såklart är jättekul. 


Vad har hänt sen sist, i fredags hämtade jag Milton vid 14 vi cyklade hem och hoppade i vattenpölarna, gissa vem som tyckte det var suuuuperkul? Vi  hade  även besök av våra gamla grannar, med deras lilla dotter Ebba, hon är 10 månader och Milton var så gullig mot henne värmde i hjärtat att se, han är så omtänksam min lilla kille! 

I lörsags så var vi på Magnus uggla i Furuvik, han var jättebra och kvällen bjöd på bra väder. 

 Idag var det jobb som vanligt,  är så trött idag Fårse om jag ens orkar se hela idol..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0