FREEEEDAG!

Äntligen är det fredag och helg, efter denna vecka så känns helgen extra skön.  Efter jobbet idag så mötte jag upp Milton och momme (miltons mormor) vi gick och skulle fotografera Milton inför sin treårsdag och sätta ut kort i tidningen, men nej då de skulle vi inte alls, Milton vägrade sa nej jag vill inte drog sin värsta surläpp och stampade i golvet, armarna i kors. Han har verkligen humör den där lilla killen.  Efter floder av svett massa försök så fick vi gå därifrån, vi får försöka på måndag igen... jag var så arg på Milton så jag kunde knappt se på honom... 😂💙 men nu är det över så ni kan vara lugna. 


När vi kom hem så bytte vi om till våra mys dresser, la oss i soffan o mös framför Pippi med ostbollar. 

Sen lagade vi pizza Milton la på alla ingredienser själv, men när vi skulle äta så dög två tuggor sen var de "äckligt mamma"...  

Efter maten så städade vi här hemma, dammsög damtorkade bytte sängkläder vi har ritat och lekt bockarna bruse. 

Nu har jag precis krypit ner i renbäddad säng! Hoppas på en bra nattsömn! 




Hanna
2017-08-26 @ 09:30:30

😂😂 lycka till med fotograferingen nästa gång! Han är ju tydlig iaf med vad han vill, det är bra...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0