Söndag!

Japp vi lever, inte haft tid att skriva bara. I fredags när jag slutade jobbet handlade jag lite plock och sen åkte jag hem till grabbarna och hade fredagsmys!

På lördagen så sov vi till nio allihopa! Hur skönt som helst! Jag var till tandläkaren sen Åkte vi och uträttade några ärenden. Vips så var det eftermiddag.

Vi lämnade Milton hos mormor och morfar, då vi skulle på middag tillsammans med Viktor och Linnea.

Milton fick en liten elbil av pappa men han var lite feg och ville gärna att han skulle ställa tillbaka den i bilen igen, HAHA. Skitunge!

Men ingen ide att tvinga honom, går säkert bättre nästa gång. Milton är så kaxig när han ser bilar traktorer mopeder ja alla former av fordon när han ser dom på tv, ipaden när vi åker bil/cyklar eller ute och går i vagnen, men jäklar när han väl får testa något då blir han rädd... då är han inte så kaxig längre.

Milton fick en traktortröja av gammelmormor som han genast ville ha på sig!

Idag så hämtade vi Milton, tog en lång promenad i solen. På eftermiddagen blev det en tur till köpis med mamma och syrran, handlade nya glas, toarullshållare, och silvershampo.

Nu sover lillskrutt och jag ska strax duscha och lägga fram kläder inför morgondagen, tycker de är så skönt att ha allt klart, lägger fram till Milton varje kväll också.

Förresten åt en sån god sallad från aktern och fören ikväll, rekommenderas strakt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0