Helgen!

I lördags blev det jobb för min del, var bra flöde i butiken, så tiden sprang iväg,  kunderna vad glada och tillfredsställda!   Slutade kl 16 då mötte jag upp Joakim och Milton på brända, käkade där, åt en sån god röding och Milton fick en hamburgertallrik som han var så nöjd över.  Sen gick vi till olearys och tog en milkshake. 

Sen gick vi på invigningen av nya jeansbolaget, där jag vann ett par jeans som jag ska få pröva ut imorgon. Himla kul att vinna jeans alltså! 

Var hemma till 19  Milton somnade gott och vi kikade på mello, som var här i Gävle i helgen.  Grannen var också över en sväng. 

Igår söndags så pluggade jag en sväng på förmiddagen, sen på eftermiddagen så gick vi till moster och fikade, där min mormor och morfar var, och miltons mormor. Hängde ni med? 

Nu ska jag strax gå och hämta Lille plutt! 




Tant Frida
2016-02-29 @ 18:04:41

Åh, han är väl för stilig i skjorta alltså! 😍☺️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0