Onsdag

Godkväll på er! Imorse var tanken att jag och Simone skulle träffa vår handledare angående vår uppsats, men hin var sjuk så vi fick några kommentarer på mail istället. Hon tyckte stt vi har en mycket roligt och intressant ämne, och fick inte så mycket kritik heller så det känns bra.  Vi satte oss i skolan och gick igenom allt. Sen blev vi hungriga och gick o handla Sibylla. Mycket gott! 
 

När jag Kom hem så åkte vi på några ärenden och fixade lite. Sen hem bada ruskprick plocka ner julsakerna i förrådet dammsög och tvättade. Nu ligger jag i soffan o äter ostbollar, på tvn är det Johan Falk! 

Imorgon blir det jobb på dagen sedan hem till Persson/Wolff! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0