Besviken!

Jädrar så besviken jag va imorse när jag vaknade,  jag här INGET regn! Vart är regnet???   De skulle ju börja regna kl 11 men inte då! Det kom en plutt skur vid lunch sen en rejäl skur vid 16 och sen inge mer????  Och imorgon måste man nog åka och bada!! Ni hör ju hur jobbigt jag har det!!!??? Skämt o sido. Men jag tycker att jag får klaga då jag är gravid! Annars älskar jag sommarvärmen! 

Sitter just nu och svalkar lite på balkongen, efter en brakmidddag på church street med Joakim, han var hos tandläkaren idag och drog ut en tand så han fick välja vad vi skulle äta idag. 

På förmiddagen så gick jag på stan och sommarfesten med Bella, var sjukt varmt! Jag käkade fish'n chips och hon langos!  Hittade även en superfin klänning som jag köpte, de är en mammaklänning men kommer även kunna ha den sen när kroppen är "normal".  

Ikväll blir det bara att ta det lugnt kolla på någon film  och ja svettas lite såklart! Kanske lägger mig i ett isbad vad tror ni om det??  

Nu ska jag sluta klaga! Här är iallafall klänningen! 



Marie
2014-07-30 @ 21:49:07

Jätte fin. Vart köpte du den. Kram

Svar: Tack! Köpte den på HM! 😃 kram
Rebecca

Marie
2014-07-30 @ 21:49:07

Jätte fin. Vart köpte du den. Kram

Eva
2014-07-31 @ 23:21:50

Snygg klänning.Passar dig bra.

Svar: Tack Eva! Jag älskar den! :)
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0