Helgen!

Så var helgen över och första arbetsdagen för denna veckande gjord. Vi hade myskväll i fredags med bad i bubbeln och hoppade i säng ganska tidigt.

 I lördags  sov vi till 9 alla tre,  fick besök utav Elin och Edvard på förmiddagen en sväng senare åkte vi till Högbo och åt lunch, kollade på djuren och hade det superskönt i höstsolen.   Men innan Högbo så gick/sprang jag med Milton när han tog en cykeltur, han är snabb nu på cykeln, och alla skydd skulle han ha på sig.. gissa om han var svettig sen 😂
På eftermiddagen hängde vi en sväng hemma hos Elliot och Alfred som Milton går på förskolan med, senare på kvällen så åkte vi hem och vaktade chille. 

Söndagen bestod utav lek med Elliot och Alfred, vid lunch så åkte jag och Hanna tillsammans med  Milton och Elliot till stan käkade lunch och gick på bio, vi såg bamse och grabbarna satt stilla hela filmen så duktiga! 

På eftermiddagen så hängde vi hemma hos dem i deras nya hus, grabbarna lekte massor och mammorna fick njuta i solen en stund. 

På söndagskvällen så röstade vi och kollade sedan på valvakan en stund men jag la mig tidigt men somnade ändå sent.. 

Och idag var det jobb som vanligt  lite otaggad hur nu.. men de går i vågor. 

Godnatt med er! 🌸

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0