Lördag

Godkväll på er! Dagarna rullar på mitten på januari redan.. jobbat en vecka sedan jul och nyårsledigheten, längtar redans till nästa ledighet. 

Igår så var det planeringsdag på miltons förskola, då fick Milton hänga med mormor och de bakade bullar luktade så gott när jag kom hem efter jobbet.  På kvällen så käkade vi god middag och la oss tidigt då vi idag lördag skulle åka skidor,  men vi sov lite länge gick upp vid 10 åt frukost och sen åka vi iväg, Milton fick stanna hos farmor och farfar, så vi skulle få åka längdskidor i lugn o ro. När vi väl kommer fram till Jädraås ja så har inte Joakim några pjäxor med sig.. jag kände bara GE MIG STYRKA. Så vi åkte tillbaka mot kungsbegret för att kolla om de hade uthyrning men de fanns inget där. 

Så vi fortsatte tillbaka till Högbo och där åkte vi 6 km helt ok spår men mycket folk. 

Kul träning tillsammans dessutom får vi frisk luft!  Imorgon förmiddag ska vi göra ett nytt försök med att åka till Jädraås (ja jag ska dubbelkolla så allt är med) innan vi åker på kalas för mina kusiner! 

Ser ni mina nya supersnabba skidkläder fick de av Joakim i förtidigt födelsedagspresent! Ni förstår att jag är snabb va? ⛷⛷⛷

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0