I pausen på idol

Hej på er! 

Kul vilken jäkla respons på mitt inlägg, många som fortfarande är inne och kikar alltså. 

Idag var det en trött liten Milton som klev upp imorse, han och Joakim låg en stund i soffan under filten och där skulle de ligga heeeela dagen, jo visst tänkte jag två rastlösa själar 😂 

Efter jobb o föris så blev det städning på miltons rum, han är suuuperbra på att plocka fram saker men att plocka undan är inte lika kul, så de tränar vi starkt på här hemma, att göra städningen kul!  Vi pysslade på ganska bra här hemma, klippt gräset, kanterna snickat brädorna på trappan på framsidan som fattades, kjolen på nya altanen  samt plockat undan dynor filtar leksaker från altanen. Hösten börjar krypa in här.. 

Kvällens middag blev dilens korv och Zorrogrillare i tomatsås med vitlök och sambal oelek ris o blomkål, det var endast riset som gick hem hos den lilla herren men han smakade iallafall korven de är ett framsteg för den kräsna. 

Nu ska vi fortsätta se idol och jag ska fika en hårdmacka med ost och ett glas mjölk! 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0