Torsdag!

Hej på er! 

Idag fick vi hemleverans av maten, så härligt! Och denna gång hade jag 200kr rabatt så det var kul att se de Bli avdraget i kassan. 

Annars så jobbar vi på, förskola träning, både jag och Joakim köpte nya träningsskor idag, asics, har tidigare haft Nike så blir kul att festa något nytt.   Så nu ska de bli fart på tanten här hemma! 🏃🏻‍♀️

Imorgon är det fredag, så jäkla härligt!  Vara lediga tillsammans mysig frukost, cykla då Milton fått en ny cykel, kanske köpa lite blommor och hoppas på massa sol! 

Nu ska vi se på gråzon superbra serie för er som inte sett den!

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0