På begäran!

Hej på er! Längesen sist, men va sjutton tiden rinner iväg.  Men nu finns de lite efterfrågan märker jag, så nu har jag fått lite ny energi! 

Vad har hänt sen sist, inget speciellt.. roligt va? Vi jobbar, små renoverar, och jag tränar på.  Igår var jag på skivstång intervall och gissa om jag har träningsvärk idag, känner mig nästan sjuk.. jag har klippt av mig en bit av håret samt lagt in lite slingor. 

Imorgon ska vi på dop, Joakims kusinbarn, inte varit på dop sen vi döpte Milton så det blir kul. 

Kanske att jag och Joakim ska ut och käka på kvällen men inget bestämt. 

Mycket på jobbet,  jag är trött, men det är hanterbart. Jag känner mig själv ganska bra tror jag.. så jag känner när det blir för mycket. 

Jag ska försöka att bli bättre på att skriva det kanske händer lite mer nu i vår och sommar, eller kanske? Jag vet att det blir massa kul, vi ska måla om, byta resten av fönstren, köpa blommor göra fint. 

Ta hand om varandra ☀️

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0