Söndag

Godkväll på er! Så var denna helg över... Gud det går så fort! Kan redan känna på lördag stt jag blir stressad över att helgen är över snart... men jag försöker snabbt tänka bort det. 

Iallafall så sov vi hos Joakims föräldrar igår då vi var hundvakt, vi vaknade vid 08 käkade frukost i deras mysiga uterum och sen gick Joakim en sväng med chille och jag plockade ihop efter oss. 

Sedan åkte vi hem till oss, jag tog fram ljusstakarna/stjärnorna ställde ut renen  och vet ni det ser ut som att vi får lite snö till första advent, hur mysigt vore inte det? Jag ser fram emot att bygga en snölykta med Milton som vi går ut och tänder tillsammans på kvällen, och att vi bygger en snögubbe tillsammans. 

I veckan väntas jobb såklart, lite träning och finlira i tvättstugan, jag  ser verkligen fram emot och visa er före och efterbilder, sån jäkla skillnad alltså. 

Sedan kommer min mamma o pappa hem, de har varit på svenskarnas andra hem, japp Kanarieöarna.  Milton säger att dom är hos Lollo o bernie... 

Nu ska jag strax sova 😴

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0