Måndag

En sån häääärlig måndagsmorgon, en veckas jobb sen långhelg igen. 


I torsdags så tvättade vi trallen och höll på hemma, i fredags så oljade vi in altanen, sen handlade jag Milton mamma o pappa på maxi och fikade efter de, Milton tycker om att handla, han vill gärna handla äppeljuice och glass.. dock köpte vi så vi kan göra egna glassar, och ja dom gick hem hos honom. 

På eftermiddagen så städade jag huset och sen grillade vi hos grannarna.  Vi tog även en cykeltur hem till min farmor på lite fika. 

I lördags kavlade vi upp ärmarna, vi hade arbetsstyrka varav min mamma, Joakims mamma och pappa, min pappa var i båten och kom lagomt till grillningen lika så syrran. Vi gjorde stolpar till staketet, sådde mer gräs fyllde ett land med jord, rensade bland stenarna runt grunden, målade ställde i ordning altanen, vi grillade även korv åt melon och njöt av solen, Milton fick en liten pool också, supehärlig dag tillsammans med alla nära och kära, Milton sa flera gånger nu är alla här söt unge!! Och  Milton har varit utan blöja heeeela långhelgen, han har lärt sig att hänga ut, de är så kul, mamma måste kissa hänga ut så ställer han sig och ska kissa. 

I söndags så åkte vi till Furuvik gick och kollade på alla djur,  käkade på furuviksbrygga och åkte bilar som Milton älskar, de är en riktig fordonskille! 

På eftermiddagen så var vi hemma och pysslade, Joakims mormor och morfar kom förbi en sväng även Joakims mamma. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0