Måndag

Gissa om jag var sugen att jobba idag? Svar nej! Vill bara vara hemma och pyssla!  Men den ekvationen går inte ihop! 


Tröttsam dag på jobbet inne i en liten svacka då min grupp börjat med en ny förmån och jag sitter på den "gamla" men kanske  får jag utbilda mig nästa vecka jag hoppas det. Har bytt plats på jobbet sitter nu vid fönstret vilket är superhärligt, mycket bättre ljus än tidigare. 

Cyklade till jobbet imorse förresten, tog 20 min och då stannade jag för tåget.  Lunchade med mamma på stan idag,  sen gick vi ner på Åhléns och köpte nya kuddar till soffan, och gissa om jag är nöjd! Svar JA! 

Cyklade hem med svärmor idag, och när jag kom hem så var Milton och Joakim på baksidan och hade tänt grillen, när
Vi skulle käka så vägra Milton komma in, lilla vännen älskar att pyssla på gården speciellt med alla sina verktyg! 

Men gissa om han somna på 2 sekunder ikväll Jajamen! 

Nu myser jag i soffan, tänt ljus och ska snart se på bonusfamiljen sen krypa ner!!

Oh juste! Kört första tvättmaskinen idag, snacka om lycka! 👍🏻🙌🏻🔝 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0