Måndag

Godkväll på er! Idag sov vi till halv 10 allesammans, miltons rutiner har blivit lite dåliga men de får vara så just nu, de är ju ändå sommar. 


Efter frukosten imorse så slängde jag in en tvätt o dammsög innan vi tog en cykeltur till min farmor, där även min pappa och Foppa var, sen cyklade vi vidare till min farbror. 

När vi kom hem åt vi sen lunch, hängde tvätt och solade en stund innan Joakim Kom hem med allt virke till vårt staket äntligen är vi på gång med det. 

Panel till väggen i hallen är också inhandlad, samt att allt golv är fixat! 

Jag har även rensat bland stenplattorna, men om en dag är de ogräs där igen..  det blir iallafall fint för stunden. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0