Redan tisdag och den dagen är slut..

imorgon är det onsdag, Lill lördag och halva veckan har gått, vi har startat veckan med vab, Milton blev dålig i helgen men är nu pigg, lite snorig men de känns som

Om alla är det? Huvudsaken han är pigg leker och äter.  Har varit inne dessa två dagar, igår blev det en rejäl städning och tvättning idag har vi mest slappat, och lekt med miltons miljoner leksaker. Gissa om jag längtar tills hans nya stora rum! 

Annars flyger  tiden iväg, förråden japp ni hörde rätt vi har haft 2 förrådd proppfyllda med saker men som vi nu rensat sorterat i lådor och skrivit på alla lådor, ska vi imorgon köra till huset,  så nu är det "bara" lägenheten kvar, gruvar mig lite för köket alla glas tallrikar, ni vet... man är ju så orolig att favoritglasen ska gå sönder, sen ska man packa upp en viss del i "nya" köket och sen plocka ner det igen för att renovera och sedan plocka upp det i det nya köket... 
Egentligen är dessa en fis i rymden motför hur vissa har det i världen men men.. 

Nu ska jag strax krypa ner till kojs! 

Oh förresten förälskade mig i en lampa idag, denna ska få pryda avlastningsbordet i vår kommande hall, tänk er lampan, två ljuslyktor och en vas med vita rosor, ni ser det framför er va? Hur snyggt??? 


Skriv inläggstext 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0