Torsdag

Imorgon är det freeeedag och helg! Veckan har gått fort, när det blir onsdag så vänder det, då blir det bara bättre! 


Igår köpte jag ett träningskort på Friskis,  så idag blev det ett spinningpass på lunchen, superkul och sjukt jobbigt! 

Idag fick Milton vara ledig från föris, Joakim jobbade eftermiddag och jag slutade halv 4 så då hade Milton sån tur att faster kunde passa Milton någon timme så han kunde vara ledig. 

När jag kom hem från jobbet slängde jag i fyra maskiner tvätt, samt sorterat alla kläder och har även städat lägenheten inför helgen, nu njuter jag i soffan av lukten av rengöringsmedel!  Har även hämtat ut världens skönaste skor ett par Nike, känns som att gå på luft, imorgon ska de invigas! 

Imorgon ska jag ut och käka med tjejerna, Frida och Elin! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0