Helgen!

Oj vilken helg! Helgen började med att jag välkomnades hem med en mysig plockbricka som Milton och Joakim gjort i ordning, sen så berättade Joakim att han bokat hotell och fixat barnvakt till lördagen då vi hade planerat att åka på köksturne. 


Fredagskvällen fortsatte med middag på ölbaren tillsammans med Frida och Elin, vi hade det supertrevligt och mycket skratt! 

Var hemma till 22:30 ungefär då var de sent för tanterna.. 

I lördags vaknade vi vid 08 snåret då tassade jag och Milton upp käkade frukost i soffan framför Pippi. Sen väckte vi Joakim vid 9:30, vi gjorde oss klara lämna Milton hos mormor och morfar sen åkte vi iväg till Uppsala,  började med Ikea, strosade runt där fastna för ett kök,  till eftermiddagen så checkade vi in på hotellet och där väntade ytterligare en överraskning bubbel och fruktbricka, vi hade ett superatort rum sen gick vi ner på stan en sväng men gick snabbt tillbaka till rummet bytte om
Och gick upp till relaxen där vi bubblade och bastade. 

Vi käkade God middag vid 21 sen var vi så trötta och proppmätta så vi gick upp och la oss och sov som småbarn!  

På söndagen vaknade vi vid 9:30 gick ner åt frukost packade och begav oss vidare på köksrundan, vi hittade några godingar på Elgiganten epok, sen gick vi in på bauhouse och där blev Joakim värre än vad Milton blir i en leksaksaffär han sprang från hylla till hylla och var helt galen, ville knappt gå därifrån... alla verktyg skulle han känna på.. 

Idag är de måndag, och på torsdag fyller jag år, 25 närmare bestämt, herregud nästan 30... vart tar åren vägen??? 


Hanna
2017-02-21 @ 08:33:58

Lugn nu.. 25.. du är fortfarande väldigt ung! 😃




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0