Torsdag

Godkväll på er! 


Snart är det äntligen helg igen!  Så härligt och på söndag har vi en treåring här hemma!  Tänk att jag varit mamma i tre år och sen Milton har kommit så har jag gått ut högskolan, fått heltidsjobb flyttat till hus..  ganska bra ändå. 

Idag så kom miltons nya vrålåk hem, en baby jogger city mini GT! Jätteskön att köra, lätt att svänga Milton satt bra lång sufflett, blir liten hopfälld och det bästa av allt, JOAKIM GAV TUMMEN UPP! Han är inte imponerad av vagnar men denna var han nöjd med.  På lördag blir det premiär promenad.  

Helgen kommer att bestå av kalas X2 mysigt att träffa släkten 🌸 

Nej nu är klockan snart 22 och jag ska sova. Imorgon är Milton och Joakim ledig så jag smyger upp medans de ligger o sover. 

Godnatt med er ✨




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0