Sista dagen

Sista dagen på glitter idag, sorgligt kändes så konstigt att stämpla ut där sista gången, men samtidigt väldigt spännande.

BCn, frågade två gånger denna vecka om jag verkligen var säker på detta och ja självklart är jag det.

Vi hade ett event med Make up store idag, blev sminkad, och de hade smycken av oss. Lyckat och kul.

Käkade hemmagjorda burgare och pommes ikväll, tvättat två maskiner bäddat rent i miltons säng, badat och tvättat snuttisen och kaninen. Inatt kommer han sova gott, han är så rolig just nu, snackar o grejar hela tiden.

Nu ska jag sortera tvätten duscha och krypa ner! Ja, man är alltid lika trött en fredag och värre lär de bli, HAHA




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0