Onsdag

Halva veckan avklarad snart helg, imorgon är våran utbildning klar, eller vi är startklara för telefon och om två veckor blir det utbildning på handläggning. Än så länge trivs jag jättebra med både medarbetare och chef!

När jag slutade idag så var det raka vägen hem, och möta upp Milton och Joakims pappa då han hämtade Milton idag och de tog en liten shoppingtur på Biltema där Milton fick traktorer som han gärna ville sova med ikväll...

Hela kvällen har jag och Milton städat, nu skiner lägenheten och luktar gott, härliga tider, bakade även kesobröd, ligger nu i soffan och njuter av ett glas och lite ostbågar, ska strax hoppa i säng och sova!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0