Tisdag

Onsdag imorgon, halva veckan har åter igen gått, iallafall nästan! Miltons nya skor har kommit, hur snygga som helst, mamman kanske också ska köpa ett par, god jul Rebecca önskar tomten! Eller vad tror du pappa???? Visst brukar tomten vara ganska snäll?

Handlade lite på polarn och pyret idag nya mjukisar och två sköna långärmade tröjor perfekt att ha på förskolan eller en mysig hemmadag! Längtar till lucia då jag och Milton är lediga tillsammans, men på morgonen blir det luciatåg på förskolan, miltons första luciatåg!

Nu ska jag se klart Hollywood fruarna innan jag somnar!

Anonym
2016-11-29 @ 22:35:30

Jag får mina julklappar av tomten 🎁🎄

Svar: Jag med
Rebecca

Anonym
2016-11-30 @ 10:46:02

Det står God jul Göran önskar tomten 🎅🎅🎅🎅

Svar: Nej du har inte varit snäll
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0