Söndag

Imorse tände vi första ljuset, Milton hjälpte såklart till, efter lunch så gick jag och Milton ner på stan tillsammans med Elin och Elsa, blev lite shopping, smink schampoo balsam, o en tjocktröja till Milton, allt på rea! Superbra va?

Vi fikade en sväng en sväng också innan vi gick hem, vi följde med dom upp och lekte lite. På eftermiddagen åkte jag och mamma o handla en sväng, så nu är kyl och frys fylda med massa mat, alltid lika härlig känsla!

Veckans Matlista är

Måndag
Lasagne

Tisdag
Fiskgratäng

Onsdag
Fläskfilé i ung med rotfrukter

Torsdag
Korv i ugn med blomkålsmos

Fredag
PIIIIIIZZA!

hur ser eran mat ut för veckan?

Åh, tappade miltons sko idag på stan verkar det som har bara en med mig hem.. knappt använda kavat skor lite ledsen över de faktiskt...

Som tur är så beställde jag nya skor i helgen, då de var halva priset på dom..



Nu ska jag se reprisen på wahlgrens och sen krypa ner!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0