Söndag

Hej på er! Så var även denna helg slut, strax startar en vecka med jobb plugg förskola! Ekorrhjulet rullar vidare.. Men snart blir det lugnare. 

Igår firade vi Elin, hon har fyllt 25 år.  Var en superkul kväll med massa skratt, kubbspel o shots!  En snabb vända på stan och sen hem till sängen, sov till 9 imorse och då sov Joakim fortfarande så jag slog på Pelle Svanslös o bara mös.  Milton sov hos farmor o farfar där han vattnat blommorna och snickrat trall. 

Nu ska jag snart skicka in sista uppsats checket innan jag lämnar in min C uppsats for real, den är godkänd för att göra det, men var lite småpill kvar, tex källorna,  o verkligen läsa igenom några sista gånger, så stavfel och ett bra språk. Inte lika slarvigt som det kan bli här inne tyvärr.. 

Kl 21 är det mamma Mia på 1an, den filmen är bara för mysig! 



Hemlig beundrare
2016-05-30 @ 08:36:21

Mm, vilka snyggingar!! 🙌🏼🤗




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0