Tisdag

Tror ni inte våran lilla grabb kände för att sova ut imorse? Han har vaknat vid halv 7 hela påsken och idsg när vi skulle iväg tidigt till förskolan och jobb så ville han minsann sova. Han är väl för rolig. 

Blev en Dag i skolan för mig, seminarium och innan det blev det plugg i biblioteket. 

När jag kom hem så hade jag en halvtimme på mig innan Joakim och Milton skulle komma hem, så jag sorterade tvätten och plockade ut ur diskmaskinen samt tog bort belysningen på ballen. 

På kvällningen så kom Frida förbi, käkade middag och lite glass, Milton passade på att mysa lite med tant Frida! 

Nu blir det soffan resten av kvällen! 


Oh juste, Milton fick ett par nya snabba skor idag, hans nuvarande springskor är för små, och de andra springskorna han har är alldeles för stora, så de är perfekta till hösten. Tyckte dessa var så tuffa! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0