Onsdag

Precis lämnat lilleman, som promt skulle äta macka i kastrullen, så himla söt, ja jag vet att jag inte borde men ibland så får man. Jag är hans mamma jag bestämmer.  Och han fick enbart äta mackan i sängen då vi ska bädda rent, annars är det NO WAY!



   

Nu ska jag parkera mig framför dstan, uppsats PM som ska in och en seminarie uppgift. Kanske kommer jag få fyrkantiga ögon av att sitta framför datan hela dagen idag, eller vad säger ni mamma o pappa??? 
Anonym
2016-03-30 @ 09:56:55

Sitt inte för länge det är jag som är din pappa då bestämmer jag

Svar: Nej jag är myndig 😀
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0