Varför?

Varför är man så förkyld nu när det är sommar? Alla tre är det, gissa vem det är
Värst för??? Den manliga förkylningen är inte att leka med de ska gudarna veta...

Vi sov till 8:15 imorse så skönt att Milton gått In på sommatid och sover ca 1h längre än innan.

Nu ser vi på Saltkråkan och ska snart äta lite frukost och jag ska göra mig klar föd jobb! Verkar bli bra väder idag också..

Vi var ju i Högbo och kikade på djuren i tisdags, supermysigt, käkade vid en mysig resturang vid ån, det var jag Milton mon mamma min mormor och morfar som åkte dit. Milton blev lite trött på slutet och somnade i bilen påvägen hem.

Här är en bild på mig och Milton i hagen hos tuppen, hönorna och getterna

Hanna
2016-07-01 @ 11:20:32

Krya på er! 💓




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0