Torsdag

Godkväll på er! Ikväll är jag trött, varit mycket på jobbet då vi har en kommande inventering, vilket känns lite halv stressigt, men de ska väl gå bra.

Medans jag jobbade idag så hängde Milton med faster, de lunchade på stan träffade på miltons farmor, han fick även två tröjor av dom, och jag var ner och köpte tre tröjor och en pyjamas. Går ingen nöd på den där grabben.

När jag kom hem så lagade vi lite mat tog upp våra tallrikar och käkade tillsammans med Elin Patric och Elsa, nu ikväll så blev det lite gotta till Ernst tillsammans med Lingvall, mysigt att vara vara hon och jag, inga barn.

Imorgon när jag jobbar så ska Milton få hänga med Cicci och Linnea, till Joakim kommer hem från lofsdslen.

Nu ska jag krypa ner och se på våra bästa år innan jag somnar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0