Lördag

Godmorgon på er!  Igår så firade vi mig, jag hade lagat massa paj, eller okej mamma gjorde två. Men jag gjorde resten.  Alla kom vid 17 snåret, och jag fick så fina presenter, supernöjd! Och färska blommor fick jag också, fattar inte.. Blir aldrig trött på det,  de livar verkligen upp hemmet! 

När alla hade gått så diskade jag upp alla vinglas, och körde igång två diskmaskiner så allt var torkat och undanplockat tills man vaknade imorse, värsta jag vet är att vakna och ha massa disk på bänken eller stökigt i soffan. Går alltid ett varv innan jag lägger mig. 

Idag blir det jobb några timmar sen middag på brända, och så avslutar vi med en VIP kväll på nyöppnade jeansbolaget! 

Knäppte inga bilder sen igår men fick denna iallafall! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0