Underbara lediga dag!

Godkväll på er alla nära och kära, vilken mysig dag vi har haft jag och Milton, vaknade kanske lite för tidigt, vid 06, men mös i sängen till 7:30. Sen så rev vi ur soffan då den fick sig en rejäl tvätt omgång. Vid 10 så mötte vi upp Bella för en Promenad! Så längesen vi sågs men de kändes inte så, jättekul att ses.

Till lunch så kom Joakim hem och käkade, sen somnade Milton o även jag. På eftermiddagen så gjorde jag Milton redo för fotografering i gd. Fick sällskap av Ella som hjälpte till att försöka charma en surig liten kille men tillslut så fick vi några bra kort. Ni får kika på lördag!

Ella följde med oss hem vi fikade och lekte i miltons rum, vi buggade även en liten koja som Milton älskade, han kröp ut och in och sa titt ut.

Blev lite träning på kvällningen och nu blir det strax sängen.

Bella
2016-08-31 @ 09:38:53

Jättetrevligt och ses idag! Får inte dröja lika länge tills nästa gång! :)

Svar: Nej det får de inte! 😘
Rebecca

Bella
2016-08-31 @ 09:39:25

Eller igår var de ju vi sågs! Haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0