Så var helgen över....

Så var denna lediga dag och helg över, igår jobbade jag i vanlig ordning fdock min näst sista!!!! Senare på kvällen så blev det Aw med tjejerna från glitter käkade på allstar, bra mat men usel service!!

Igår kom även tant Frida på besök och Milton fick två suuuper söta tröjor eftersom han fyller nästa vecka tänk att han blir hela två år, galet vad tiden går fort!

Idag var vi till Valbo en sväng, käkade lunch och kikade i affärerna. Sen åkte vi hem Milton sov en sväng, o nästan jag med. Sen Åkte vi på kalas då mil farmor fyller år i veckan. Blev smörgårdstårta och sen chokladpaj.

Påvägen hem handlade vi för veckan, nu har jag gjort en stor lasagne för veckan så vi har matlådor. Slängt in Två maskiner och ska strax bädda rent i sängen, bästa känslan som finns är väl att få sova i nya sängkläder.

Oh juste! De är så himla kul att alla är så glada över mitt nya jobb, fick en parfym av mamma och pappa den lukta himmelskt gott, och en flaska vin av frida! Joakim var så rolig och utbrast: Rebecca har du glömt att berätta något för mig, du får så mycket presenter så man kan tro att du är gravid! 😂 haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0