Onsdag

God kväll på er! Hoppas ni mår bra! Själv är jag litw halv trött i soffan efter ett pass med Carro, sådär lagomt skönt trött är jag.  Annars har dagen bestått utav lunch tillsammans med Elida Simon och deras lilla Nova. Efter det så mötte jag upp Elin och Elsa  för en promenad hem, barnen fick leka en sväng innan jag skulle iväg o träna, men innan de så slängde jag in två maskiner tvätt. 

Joakim är i väg med grabbarna, sitter och kikar lite på bonden, ska snart hoppa in i duschen o krypa ner, ska kika på modus, men slår på det på play. 

Imorgon ska vi plugga, ta en promenad med Ida och sem avsluta med en lunch. 

När jag Kom hem från gymmet idag så hade vi fått besök, syrran var här så Milton passade på att mysa lite innan han skulle sova! Den lilla parveln! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0