En natt på hotell

Min första morsdag, iallafall då lilleman finns, förra året så låg han i magen.  Joakim har bjudit på en natt på hotell i Stockholm, vi har haft det så mysigt, trots det dåliga vädret. Vi kom ner till Stockholm igår vid lunch, fick inte checka in på hotellet då, så vi åkte ner på stan, tog en drink på tgi, sedan gick vi vidare mot riche, käkade där och vips så hade nästan hela dagen gått, vi kikade i några affärer men åkte tillbaka till hotellet, vi tog oss en liten powernap på rummet och sen så gjorde vi oss klara för en kväll på stan, vi käkade i gamla stan, sen åkte vi in till stan och slutade på Stureplan. 


Nu ska vi strax checka ut och sen åka och kolla på Drottningholmsslott, sedan raka vägen hem till vår lilla älskling!  Gissa om jag var rastlös när jag vakna imorse.. Man är ju van att det är fullt med lek! 














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0