Söndag

Imorse vaknade milton tidigt de var bara att kliva upp och vara glad, åt lite frukost och sen begav vi oss ut, Elin och Elsa hakade också på.  Vi var ute vid halv åtta tror jag, och de var varmt redan då.  Gick till Ica, handla lite hur folktomt var det inte på affären då? Så himla skönt.  Sen gick vi hemåt och satte oss på loftgången och tog typ en frukost nummer två. 

Vid 10 så vaknade våra bakfulla karlar till liv då begav jag Elin och barna till rusta, sen så gick vi till flanör och köpte med oss lunch hem. Så satt vi alla på altanen nedanför i solen.

 Efter lunchen så åkte jag Joakim och Milton iväg och fika på böna café rekommenderas varmt. 
Påvägen hem så stannade vi hos Joakims mamma och pappa där jag och Milton spruta ner Joakim med vatten, och gissa om Milton tyckte det var kul! Och jag med såklart, men det förstod ni nog! 

Nu sitter jag på jobbet och ögonen är redan i kors... 



Hanna
2015-06-28 @ 22:48:06

Haha vad söt han är:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0