Öregrund

Nu har Milton precis somnat, han hade lite svårt att komma till ro, men han sov hela vägen från limön till öregrund, han tycker verkligen att sjön suger!  

Ja, som ni märker så har jag och Milton åkt iväg med min mamma och pappa till Öregrund, imorgon åker vi vidare mot Grisslehamn och åker färjan över till Ekerö.  Joakim kommer och möter upp oss i Grisslehamn, och så sover vi kvar och åker hem tidigt på onsdagsmorgonen. 

Ska se slutet på Wallander nu sedan krypa ner bredvid min lilla älskade pojke! 







Marie
2015-06-30 @ 09:54:58

Va fina kort💖

Marie
2015-06-30 @ 09:54:58

Va fina kort💖




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0