Torsdag

Igår så jobbade jag 10-16, sen var det bara att svida om
När jag kom hem, då Frida hade anlänt och vi, jag Joakim Milton och Frida gick ner på stan, kikade på stadsfesten och sen gick vi till Kalles och käkade, blev en plockbricka. Milton fick mumsa på en majs, och gissa om det gick hem? Så jäkla söt! 

Idag så har jag träffade jag en gammal klasskompis Ulrika, käkade på stan och strosa runt lite. Men innan vi träffade ullis så gjorde vi mormor sällskap på hennes lunch. Milton sagt och mumsa på hennes ost. 


På eftermiddagen så var miltons farmor här en sväng, och när lille plutt somnat så tog jag och Elin en liten promenad. 

Nu har jag färgat håret och väntar på att de ska torka, har sett en ganska kul film ikväll, i nöd eller lust, lite småkul.  

Imorgon ska jag hjälpa pappa att flytta båten, och fixa efterrätt till kvällens grillning med släkten! 




Hanna
2015-07-31 @ 15:34:13

Vad stor han såg ut:)

Svar: Haha jaa jag vet! Ser ut att vara typ 3 år! 😆
Rebecca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0