svävat iväg

jajamen, nu har jag svävat iväg på andra tabkar här i pluggandet, suttit hela dagen och nu tänker jag ta en liten paus! de är jag värd.  
 
det jag sitter och tänker på är årets semester blir ju förmodligen min och joakims sista semester  bara jag och han på väldigt länge, så vi vill göra något mysigt, funderar på att eventuellt åka tillbaka till Gotland eller blia neråt i Sverige, vi har ju ingen aning om hur jag kommer att må, men förhoppningsvis bra, först tänkte vi ta en sista minuten men det ska vi nog hoppa, vi båda gillar att åka bil så det blir någonstans i Sverige och bo på mysiga ställen,  Sverige är så fint på sommaren!  mamma och pappa ska även åka till stockholmsskärgård i sommar så vi ska även hälsa på dem, så det kommer nog inte gå någon nöd på oss! 
 
har ni några smultronställen ni kan tipsa om?  
 
åh jag har en plan, om vi åker neråt i sommar så ska jag TVINGA joakim att vi ska åka till ullared,  jag vill dit och så är det bara!  får nog locka med något... kanske en platta öl (skratt) 
 
 
Anna
2014-03-31 @ 16:07:14

Ni borde åka till Falkenberg och bo på Strandbaden! Då är de bara ca 30 min till Ullared också :D

Svar: Jaaaa då måste vi det!!!!! :)
annarebeccahallqvist.blogg.se

Julia
2014-04-04 @ 18:02:05

Å vad mysigt. Vi funderar också på att ta en Sverige tripp i sommar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0