Måndag

Hej på er! Gud vad jag känner att det är tråkigt här! Men jag lovar att det ska bli bättre, jobbar sista dagen imorgon sen får jag semester och då kommer jag att bjuda på nya bilder! Så håll ut! 

Har som sagt jobbat idag,  sen så blev jag hämtad från jobbet och vi var bjudna på mat hos Joakims kompis föräldrar.  Kom precis hem och har nu duschat och vill bara gå och lägga mig... 

Graviditeten då, jo hittills så har jag haft det ganska bra må jag säga. Mått väldigt bra, gör de än men känner att det börjar göra mer ont, bli tungt, svälld trött, jordens gravidhjärna ja listan kan göras lång!  Insåg idag att när jag står upp och ska kolla ner så ser jag inte mina fötter längre!  Lillen lever om hela tiden nästan...  






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0