Torsdag

Snart är de helg igen vilket är underbart! Synd att den är så kort bara.. Iallafall så var jag i skolan på förmiddagen, vi hade föreläsning men innan de så käkade jag och anna lite frukost. 

Nu har jag precis ätit lite lunch, ska ta igen mig lite i soffan innan jag ska börja med kvällens måltid, ikväll kommer svärisarna alltså joakims mamma och pappa, tänkte göra världens godaste kräftsoppa! Den är himmelsk!  

Och nätterna då?? Jo det går bra att sova utan nässpray, fick dock ett litet bakslag inatt blev super täppt men jag kämpade på utan ändå! Duktiga jag! 

Pappa ringde idag och undrade om jag och joakim vill spendera en helg i stockholm med dom och såklart gå på båtmässan, JAA DE VILL VI!   Något kul att se fram mot såhär i vintertiden! 
Marie
2014-01-30 @ 19:08:38

Tack för super god soppa. Chille är så nöjd att han fick följa med 😃🐺




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0