Torsdag

Hej på er! nu har en till vecka gått... vaknade idag med världens huvudvärk den var verkligen från helvetet! kunde inte sova vidare heller.. klunka i mig lite vatten och tvinga i mig en macka.. blev lite bättre men känner att den är där bak och lurar.. men skitsamma!

tro det eller ej så har jag fått lite gjort denna morgon, har betalat räkningar, och skickat in två uppgifter till min lärare. nu ska jag snart ta tag i att dammsuga lite! sedan ska jag kika på lite kläder tills helgen om jag ska tvätta något eller så. sen så ska jag såklart städa hela lägenheten också, skönt att komma hem på söndag till en städad lägenhet! Torsdagar är min städdag.

På lördag blir det båtmässa! 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0