Valborgsmässoafton

Japp idag är det sista april! Vart tar tiden vägen?? Det går så fort,   Vädret känns bättre än vad de har lovat idag iallafall.. det börjar spricka upp nu ser jag!  Men det kan vända snabbt.. Ja ja. Har pluggat massor denna förmiddag, känner att jag har varit väldigt kreaktiv! Nästan gjort klart en fråga på vår hemtenta,  de är två frågor vi ska göra men de är ganska stora så jag känner att jag är en bit på vägen!    Nu ska jag äta lite lunch tänkte jag, snart kommer Joakim hem och han ringde precis och beställde lite lunch han med!    

Helgens färska blommor blev rosa rosor! Se så vackra de är nu när de slår ut! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0