tisdag

god förmiddag på er! idag ska jag hålla mitt tal som inte är så bra, men jag vet inte hur jag ska tolka det på något annat sätt heller, hon har inte sagt vad som är rätt eller fel, så vi får se, hoppas hon blir nöjd bara av att man kommer dit! våran sista kurs inom retorik kommer verkligen att bli svettig, det är massor att göra...  men det är bara att kriga på nu innan sommaren sen får jag vila ut!  
 
juste för några veckor sedan så slog tanken mig att jag kommer inte kunna sola baksidan i år, alltså rygg och bakben..  jag är verkligen en solnarkoman ut i fingerspetsarna dock dålig på att smörja in mig... men i år ska jag vara skitduktig på det! vill inte bli fläskig precis...
 
idag när jag kommer hem så ska jag röja lite här hemma och kolla om tvättstugan behagar att vara ledig, sen ska jag lägga mig tidigt är inte precis i topp! är jag inte bättre imorgon så ska jag ringa hälsocentralen! kan man göra sånt där allergitest mot pollen?  osäker! har i alla fall hostat och hostat nu inatt...  samtidigt som jag höll på att hosta ville jag inte väck joakim som skulle gå upp tidigt, men tror jag lyckades med att inte väcka honom. 
 
nu ska jag göra mig klar inför mitt seminarium...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0