Godkväll

Hua, nu är talet över! Känns så jäkla skönt! Vet inte om det blir några mer tal faktiskt, men är ändå tacksam att jag gjort dessa tal, de har hjälpt mig en del på vägen..!    Har precis sett på biggest loser tycker de är så jäkla bra! Kul att se folk som vill förändras, men blir så arg på de som bara ger upp... Ni får bra en chans i livet så känner jag!   Ligger utslagen i sängen efter ett bad, jag har en superhärlig olja som jag smörjer magen och höfter med, ska visa er imorgon! Kan rekommendera den till alla! Den är så lugnande och jag ser verkligen att den ger resultat! Den kommer från decleor! 

Imorgon är det sista april, så jäkla typiskt med vädret jag man blir ju så less.... Vi ska grilla med lika olika par så det blir nog supertrevligt! Har lagt köttet i marinad nu ikväll så de verkligen göttar sig tills imorgon då de ska grillas!   Men innan  så ska det pluggas stenhårt här hemma!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0