Onsdag

Denna förmiddag har jag lunchat med pappa, och nu i em ska jag jobba, inte jobbat på 4a dagar känns som en evighet... Men det ska väl gå bra, jobbar 16-23 och imorgon är det skola igen, fårse hur det går. Men det ska väl gå bra, börjar på riktigt imorgon vi kör igång med vår första föreläsning!

Idag ska Joakim skriva kontrakt med vår nya lägenhet, inflyttning blir inom de närmsta veckorna vad jag har förstått, gick lite snabbare än vad vi trodde..

Här kommer bilder på min nya klänning och min nya väska! Vad säger ni kan man ha klänningen på fredag när jag ska gå ut med mina vänner? Eller blir det för höstigt? De är en sån svår tid att klä sig nu tycker jag!

Jag tycker klänningen är finare på! Och även att man knäpper upp knappen där uppe i halsen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

annarebeccahallqvist.blogg.se

Mamma till Milton, bor i ett 70-tals hus som jag tillsammans renoverar med min sambo Joakim.

RSS 2.0